Novinky
Speciální Movember kamion míří naposledy do Evropy. Veze české pivo.
V úterý 25. listopadu vyrazil na svou poslední cestu speciální Movember kamion. Jeho řidič, Filip Moupic, vyjel v odpoledních hodinách z Prahy a nyní směřuje do Berlína, Bruselu, Londýna a Amsterodamu. V těchto metropolích se zúčastní místních Movember Gala Parties. Zároveň přiveze symbolický náklad českého piva. Zakončí tak svou měsíční cestu po Evropě, při které propagoval hnutí Movember, které bojuje proti rakovině prostaty a varlat.
Unikátní kamion v designu celosvětového hnutí Movember řízený kníratým řidičem Filipem Moupicem vyjel necelý týden před koncem listopadu, tedy měsícem tzv. Movemberu, na svou poslední cestu. Od začátku listopadu jezdil speciální kamion s namalovaným knírem po Evropě, aby podpořil hnutí Movember. Do dnešního dne najezdil zhruba 8 500 kilometrů.
Jeho poslední cesta směřuje do významných evropských metropolí. České pivo tak doveze do Berlína, Bruselu, Londýna a Amsterdamu. Kromě rozvozu zboží se Filip Moupic zúčastní i akcí podporujících Movember.
„Například do Bruselu dorazí ve čtvrtek 27. listopadu a kromě vyložení piva bude mít na programu také setkání s příznivci hnutí Movember. Jeho cestu po Bruselu bude v přímém přenosu sledovat rádio Nostalgie, které patří mezi nejposlouchanější v Belgii. Následující den přijede do Londýna a cestou na vyhlášenou Gala Party bude míjet známé londýnské dominanty, u kterých plánuje focení s londýnskými příznivci Movemberu. Svou cestu zakončí 28. listopadu v Amsterdamu, kde bude pózovat u startovní čáry charitativního běhu Mo Mud Run, kterého se zúčastní asi 2 tisíce běžců,“ komentuje plánované aktivity pro podporu Movemberu Marek Rejman, pořadatel akce Movember v České republice.
„S hnutím Movember jsme se spojili, abychom podpořili dobrou věc. Jako dopravní společnost máme příležitost propagovat hnutí po celé Evropě a věříme, že speciální Movember kamion tomu výrazně napomohl. Svou podporu hnutí Movember vyjádřila i společnost OMV, která darovala na cestu plnou nádrž paliva,“ říká Aziz Jahić, marketingový ředitel společnosti C.S.CARGO.
Aktuální pozici Movember kamionu zjistíte na: https://movember2014.expensa.cz/
Dění z cesty můžete sledovat na Facebookovém profilu řidiče Filipa Moupice zde:
https://www.facebook.com/pages/Filip-Moupic/559515687514388
Ti, kdo chtějí přispět na podporu boje proti rakovině prostaty a varlat, se mohou registrovat na Movember CZ (cz.movember.com), nechat si narůst knírek a finančně přispět.
Hnutí Movember a problematika mužského zdraví v ČR
V České republice (a dalších 20 zemích světa) patří od roku 2008 listopad boji proti rakovině prostaty a varlat, tedy boji za mužské zdraví. Tuto aktivitu zastřešuje celosvětové neziskové hnutí Movember (spojení anglického slangového slova pro knírek (Mo) a anglického slova listopad (November). Česká republika je jedinou zemí bývalého východního bloku, která se kampaně účastní. V roce 2013 se u nás do hnutí Movember zaregistrovalo 13 700 lidí, kteří vybrali úctyhodných 3,7 milionu korun. Celkově pak tato částka ve všech 21 zapojených zemích přesáhla 2,3 miliardy korun. Tyto prostředky putují do nadačního fondu MUŽI PROTI RAKOVINĚ na boj proti rakovině prostaty a varlat.
Rakovinou prostaty onemocní v České republice každoročně více jak 6 500 mužů. Přes 1 800 zemře. Trend je stále horší. Pro srovnání, v roce 2010 onemocnělo „pouze“ 5 500 mužů.
Nadační fond MUŽI PROTI RAKOVINĚ je partnerem hnutí Movember v České republice. Více na www.muziprotirakovine.cz
Pravidla Movember
Movember vyzývá muže k tomu, aby pomocí kníru změnili svůj vzhled a tím celkově tvář mužského zdraví. Pravidla jsou jednoduchá: začni 1. Movembera/listopadu s čistě oholenou tváří a nech si po dobu jednoho měsíce růst knír. Knír se stává stuhou mužského zdraví, prostředkem, kterým se získává povědomí a prostředky do fondů pro ovlivňování mužského zdraví. Podobně, jako když se někdo oddává charitativnímu běhu nebo chůzi, se muži Movemberu zavážou k tomu, nechat si růst knír po dobu 30 dnů.


C.S.CARGO získalo s projektem „Každý národ má své hrdiny!“ k výročí sta let republiky dvě ocenění v oborové soutěži České ceny za Public Relations 2019 (LEMUR)
Společnost C.S.CARGO uspěla se svou kampaní „Každý národ má své hrdiny!“ v oborové soutěži České ceny za Public Relations 2019 (LEMUR). Ocenění si odnesla hned ve dvou kategoriích: druhé místo v kategorii Služby a třetí místo v kategorii Firemní (korporátní) komunikace. Cenu uděluje Asociace Public Relations agentur za nejlepší komunikační projekty předešlého roku.
C.S.CARGO pro své zaměstnance uspořádalo Rodinný den
V sobotu 25. 5. 2019 se v areálu společnosti C.S.CARGO v Jičíně uskutečnil Rodinný den pro zaměstnance a jejich rodiny.
Skupina C.S.CARGO investovala v loňském roce do obměny vozového parku téměř 155 milionů korun. Prioritou je modernizace a ekologičnost
Skupina C.S.CARGO nakoupila v roce 2018 kamiony téměř za 155 milionů korun. Pořídila za ně 51 vozidel značek Mercedes-Benz, Volvo, MAN a Renault a 48 přípojných vozidel. Úplnou novinkou bylo zakoupení šesti na zakázku vyrobených návěsů pro přepravu specifické manipulační techniky.
Lucie Eliáš je novou personální ředitelkou ve společnosti C.S.CARGO
Novou personální ředitelkou společnosti C.S.CARGO se stala Lucie Eliáš. Na této pozici má na starosti nábor nových zaměstnanců, systém benefitů a celkové posílení interní komunikace.
C.S.CARGO přivezlo ve spolupráci s Nimble energy do České republiky první velkokapacitní mobilní úložiště energie
Na konci minulého týdne přivezla do České republiky společnost C.S.CARGO první mobilní velkokapacitní baterii, která umožňuje uložení a zpětné využití elektřiny. Mobilní baterie o kapacitě 352 kWh představená v polovině loňského roku na veletrhu Intersolar od nizozemského výrobce Alfen je v České republice novinkou..
Kontakt pro média:
Dana Favaro
+420 724 012 632
dana.favaro@amic.cz
2025 © created by