C.S.CARGO Railway nabízí kompletní logistická řešení železniční přepravy, která je v současnosti nejekonomičtější a nejekologičtější především v rámci velkoobjemových, těžkých a pravidelných přeprav.
Poptejte naše službyCílem je vytvořit v kombinaci s největším kamionovým parkem v České republice kompaktní přepravní produkt, který nabízí výhody obou typů přeprav, tj. silniční a železniční.
Zboží přepravujeme dle podmínek INCOTERMS® 2010 (mezinárodní podmínky platné pro přepravu zboží). Pro více informací o železniční přepravě kontaktujte našeho obchodního zástupce: obchod@cscargo.cz
Zboží přepravujeme dle podmínek INCOTERMS® 2010 (mezinárodní podmínky platné pro přepravu zboží). Pro více informací o železniční přepravě kontaktujte našeho obchodního zástupce: obchod@cscargo.cz
Od září roku 2013 nabízí a provozuje C.S.CARGO Railway systém železniční dopravy ucelených kontejnerových vlaků do hlavních montážních a technologických center automobilového průmyslu v Rusku (Kaluga, Nižnyj Novgorod a Togliatti) a bývalých zemích CIS. Pravidelné ucelené vlaky jsou směřovány přes překladiště v Brestu v pevných časových harmonogramech garantujících celkovou dobu přepravy 4 nebo 5 dnů.
Pro dodavatele v automobilovém průmyslu je připraven pravidelný „shuttle“ směrem klíčové průmyslové zóny v Ruské federaci. Doprava kombinuje pravidelné kontejnerové vlaky s parametry premium freight s kamionovými dopravami na „prvních, resp. posledních mílích“. Cílem je kompaktní produkt umožňující v ekonomicky výhodných podmínkách vytvořit časově definovaný tok zboží mezi střední Evropou a zeměmi na východ od Evropské unie.
C.S.CARGO Railway se systematicky zabývá vytvářením vlakových spojení do zemí na Středním a Dálném východě, tj. především do Kazachstánu, Uzbekistánu, Íránu, Mongolska a Číny. Va úzké spolupráci sa běloruskými aa ruskými partnery vytváří konvenční ia kontejnerové železniční vlaky. Součástí tohoto produktu jsou ia přepravy hotových aut sa možností lokální distribuce.
V rámci tvorby kompaktních produktů jsou připraveny produkty na přepravu hotových aut, popř. aut v rozloženosti CKD, SKD v kombinaci železnice-moře doplněné o kamionovou dopravu pro kritická místa. Cílem je poskytnutí kompletní služby přes evropské přístavy do zemí, kde je tento servis pro kritická množství doplňkem železničních přeprav – např. Írán či Turecko.