Novinky
Pětina dotázaných českých žen si umí sama sebe představit jako řidičku kamionu – láká je nadprůměrný příjem i cestování
Společnost C.S.CARGO realizovala na jaře ve spolupráci se společností Empirica výzkum na téma „Motivace žen k výkonu povolání profesionální řidičky“. Výzkumu se zúčastnily řidičky společnosti C.S.CARGO a potenciální zájemkyně s předpoklady pro výkon povolání profesionální řidičky. Z výsledků vyplývá, že tři čtvrtiny současných řidiček by svou práci neměnily. Z těch potenciálních si práci u volantu dokáže představit téměř pětina z nich.
Podle výzkumu společnosti Empirica, která zpovídala i řidičky společnosti C.S.CARGO, jezdí většina (53 %) z řidiček pro C.S.CARGO více než pět let. Je jim přes 40 let, dosáhly středoškolského vzdělání a děti už mají odrostlé.
Řidičky kamionu nejvíce motivuje možnost vidět Evropu, rády řídí, takže jim hodiny strávené za volantem nevadí, a často vydělávají více peněz než v předchozím zaměstnání. Kromě toho oceňují, že za práci dostávají zaplaceno stejně jako jejich mužští kolegové. „Vítám, že máme rovnocenné platové ohodnocení bez ohledu na to, jestli jste muž nebo žena,“ říká jedna z respondentek, řidička C.S.CARGO.
Tři čtvrtiny dotazovaných profesionálních řidiček by svou práci v současnosti neměnily, i když znají i negativa svého povolání. Za nejvýraznější považují časté odloučení od rodiny, což některé z nich řeší prací v tandemu se svým partnerem.
„Víme, že pro ženy není jednoduché skloubit práci s rodinným životem. Ceníme si toho, že pro nás jezdí, a proto se jim snažíme v maximální možné míře vycházet vstříc,“ říká Aziz Jahić, marketingový ředitel C.S.CARGO.
Z potenciálních zájemkyň si téměř pětina z nich (17 %) dokáže představit, že by pracovala jako řidička kamionu, přičemž více než polovina z dotazovaných (56 %) v posledním roce uvažovala o změně zaměstnání.
„Z výzkumu nám také vyšlo, že si nejčastěji sebe samu jako řidičku dovedou představit bezdětné ženy ve věku 25-35 let, zaměstnané v obchodu a ve službách, kterým ve stávajícím zaměstnání vadí především nízké platy a špatné mezilidské vztahy na pracovišti. Často také uvádějí pracovní vyhořelost,“ komentuje výsledky výzkumu Aziz Jahić.
Stejně jako řidičky, jsou i potenciální zájemkyně o toto povolání příznivkyně cestování a za volant usedají rády. Třetina z nich by si práci ráda zkusila a myslí si, že by ji určitě zvládla. Většina z nich má ale obavy (70 %), že by se práce nelíbila jejich blízkým.
Konečně zase spolu! C.S.CARGO i letos podpoří festival ARENA Divadla bratří Formanů
Společnost C.S.CARGO je opět partnerem open air festivalu ARENA Divadla bratří Formanů. Ten se uskuteční od 23. června do 3. července v Praze.
C.S.CARGO otevřelo v Plané nad Lužnicí nové distribuční centrum pro evropského výrobce krmiv Partner in Pet Food
Distribuční centrum o rozloze přesahující 18 tisíc m2 pro výrobce krmiv Partner in Pet Food v jihočeské Plané nad Lužnicí otevřela dnes společnost C.S.CARGO. Celková investice přesahuje částku 200 milionů korun. Centrum samotné je obsluhováno nejmodernější technologií. Nově nabídne přibližně 40 pracovních míst.
C.S.CARGO přivítalo společnosti Makro a Globus mezi svými retailovými klienty
Dopravní a logistická společnost C.S.CARGO pokračuje v posilování svého působení na vnitrostátním trhu. Do portfolia svých FMCG klientů zařadila od letošního roku také Globus a Makro. Společný objem zakázek činí více než 80 milionů korun ročně.
Společnost C.S.CARGO jede na LNG. Do flotily zařadila tři nová vozidla značky SCANIA
Dopravní a logistická společnost C.S.CARGO i přes nepříznivou situaci během pandemie zvládla investovat do pravidelné obnovy vozového parku a do své flotily zařadila první tři vozidla poháněná zkapalněným zemním plynem (LNG). Od konce loňského roku proto zajišťují přepravu zboží z České republiky do Německa nové tahače SCANIA řady R o výkonu 410 koní. Spolu se svými klienty tak klade větší důraz na ekologický dopad svého podnikání.
Tesco si za svého partnera vybralo skupinu C.S.CARGO
Praha, 18. 12. 2020 – Společnost Tesco Stores si vybrala C.S.CARGO jako svého logistického partnera pro Českou a Slovenskou republiku. Velkou roli při výběru hrála digitalizace a dostupná kapacita na straně logistické firmy. Ta tak zvyšuje podíl retail zákazníků a posiluje své působení na vnitrostátním trhu.
Kontakt pro média:
Dana Favaro
+420 724 012 632
dana.favaro@amic.cz