Novinky
Lidl jako první obchodní řetězec v české republice využívá plně elektrické nákladní vozidlo pro zásobování svých prodejen
Společnost Lidl zahájila zásobování svých prodejen s plně elektrickým nákladním vozidlem Volvo. Ve spolupráci s C.S.CARGO tak bude nyní ze svého distribučního centra v Buštěhradu pravidelně zavážet zboží do svých prodejen v centru Prahy. Společnost C.S.CARGO v provozu pro Lidl intenzivně testovala elektrické nákladní vozidlo Volvo FL Electric již v loňském roce a po vyhodnocení všech kritérií se rozhodla pro verzi Volvo FE Electric v chladírenském provedení a její zařazení do své flotily.
Ve své strategii se společnost Lidl zavázala, že do roku 2030 sníží ve srovnání s rokem 2019 své provozní emise o 80 %. Na plnění tohoto cíle již Lidl intenzivně pracuje, a proto v těchto dnech spouští do provozu elektrické nákladní vozidlo, které představuje unikátní řešení zajištění zásobování prodejen v centru Prahy bez negativního dopadu na životní prostředí.
„První elektrické nákladní vozidlo v našich službách znamená zlomový moment v naší logistice. Již v loňském roce se nám podařilo do naší flotily zapojit vozidlo na pohon zkapalněným zemním plynem – LNG. Nyní se však posuneme v našem cíli ohledně omezování emisí zase o krok dál. Těší nás, že se společnost Volvo Trucks odhodlaně pustila do vývoje těchto unikátních vozidel, s jejichž pomocí naše logistika omezí dopady na životní prostředí. Jsme rádi, že máme tak silného partnera jako společnost C.S.CARGO, s nímž spouštíme zásobování našich prodejen prvním nákladním elektrovozem, který bude v České republice v našem oboru jezdit,“ uvedl tiskový mluvčí společnosti Lidl, Tomáš Myler.
Dlouhodobou prioritou společnosti Lidl je udržitelné podnikání, s čímž úzce souvisí snaha o snížení uhlíkové stopy. Nákladní vozidla na alternativní pohony jsou pro to velmi důležitým nástrojem. V minulých měsících tak společnost Lidl elektrické nákladní vozidlo intenzivně testovala.
„Se společností Lidl spolupracujeme již řadu let. Pravidelně diskutujeme o možnostech přepravy tak, aby mohla být splněna interní a dlouhodobá strategie klienta a zároveň to bylo v souladu s provozními a ekonomickými podmínkami. Po pečlivém testování nám pro vybrané trasy a obchody elektrické nákladní vozidlo dává smysl a Volvo FE Electric bylo, oproti testované variantě FL, zvoleno především pro svou větší užitečnou hmostnost. Dobíjení pak probíhá přímo u nakládací rampy v Buštěhradu či u vybraných prodejen Lidl,“ vysvětluje spolupráci generální ředitel společnosti C.S.CARGO a.s. Petr Volák.
„C.S.CARGO je pro Volvo Group Czech Republic důležitým zákazníkem. Náš obchodní vztah začal v roce 1999 a do dnešního dne jsme uzavřeli smlouvy na 322 nových nákladních vozidel. Předávka prvního BEV do C.S.CARGO je pod číslem 323. C.S.CARGO je inovativní poskytovatel přepravy a my se budeme těšit na další společnou spolupráci na cestě k udržitelnější přepravě.“ řekl John Muldoon, generální ředitel společnosti Volvo Group Czech Republic, s.r.o.
Elektrické nákladní vozidlo Volvo FE Electric o celkové hmotnosti 19,5 tuny a užitečném zatížení přes osm tun ujede na jedno nabití 150–200 km v závislosti na intenzitě provozu chladicího agregátu, který je též zcela bezemisní a je napájen z trakčních baterií vozidla. Nulové emise a dostatečný dojezd představují ideální řešení pro distribuci zboží ze skladu Buštěhrad do vybraných pražských prodejen. Během jednoho dne dokáže vozidlo zásobit dvě pražské prodejny a jednu prodejnu v blízkosti buštěhradského skladu. Nákladní vozidlo s elektrickým pohonem i chlazením je navíc velmi tiché, což představuje další plus pro provoz v centru města, jelikož zásobování prodejen probíhá zpravidla v nočních hodinách.
Společnost Lidl není v oblasti nákladních vozidel na alternativní pohon žádným nováčkem. Od letošního roku provozuje první plynem poháněné vozidlo v regionu brandýského logistického centra. Spuštění plně elektrického nákladního vozidla do provozu je však dalším důkazem, že společnost Lidl nebere udržitelnost na lehkou váhu a že posouvá firemní logistiku ekologičtějším směrem.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 301 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.lidl.cz
www.twitter.com/lidlcz
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika
Upozornění na podvodný email
Jméno naší společnosti a kontaktní údaje našeho zaměstnance pana Škorvánka byly zneužity v distribuci podvodného e-mailu s nebezpečnou (šifrovací) přílohou, kterou odesílá nezabezpečený polský poštovní server.
„Konečně čerstvý nápad“: Projekt společnosti C.S.CARGO ke stému výročí republiky zvítězil u českých reklamních expertů
Speciální projekt společnosti C.S.CARGO připravený ve spolupráci s pamětnickou organizací Paměť národa k příležitosti stého výročí republiky zvítězil v hodnocení marketingových odborníků za 45. týden roku 2018. Kampaň s názvem „Každý národ má své hrdiny. Nezapomínáme“ zabodovala u tuzemských marketingových a komunikačních expertů, kteří v pravidelné reklamní katovně ve spolupráci s časopisem Marketing Sales Media a online portálem Mediář hodnotí aktuální české reklamní kampaně.
„Každý národ má své hrdiny. Nezapomínáme“ K výročí 100 let republiky představuje společnost C.S.CARGO ve spolupráci s Pamětí národa příběhy hrdinů a hrdinek uplynulého století
Praha, 24. 10. 2018 – Společnost C.S.CARGO připravila ve spolupráci s Pamětí národa speciální projekt k výročí 100 let republiky. S odkazem na písmena C.S. v názvu společnosti symbolizujícími Československo chce oslavit toto výročí originálním způsobem. Deset svých kamionů pojmenovala jmény deseti hrdinů žijících v uplynulém století. Chce tak rozšířit každodenní povědomí o činech známých i zcela neznámých lidí, jejichž odvaha a nezlomnost může být příkladem pro každého, v každé době. Dějiny našeho národa totiž netvoří jen lidé na piedestalu, ale každý z nás.
Společnost C.S.CARGO je partnerem unikátní výstavy Paměť národa: ANO/NE. Výstava je k vidění ve speciálním kamionu v Praze na náměstí Míru až do 19. října
Společnost C.S.CARGO je partnerem mezinárodní výstavy „Paměť národa: ANO/NE“, která v těchto dnech vrcholí v Praze na náměstí Míru. Výstava je umístěna v kamionu a unikátním způsobem vypráví příběh dvanácti lidí z různých zemí, kteří se stali konfidenty komunistické tajné police, či naopak statečně totalitní moci vzdorovali. Neobvyklý kamion projel dosud šest zemí Evropy a své putování zakončil v Praze na náměstí Míru. Právě na tomto náměstí si mohou návštěvníci výstavu až do 19. října zdarma prohlédnout.
Aleš Willert se stal novým generálním ředitelem celé skupiny C.S.CARGO. Vedení české společnosti C.S.CARGO po něm převzal Petr Volák
Praha, 13. 9. 2018 – Aleš Willert, donedávna generální ředitel společnosti C.S.CARGO a.s., se od 1. září stal generálním ředitelem celé skupiny C.S.CARGO Holding a.s. Na jeho místo ve společnosti C.S.CARGO a.s. byl jmenován Petr Volák. Cílem změn ve vrcholovém vedení je prohloubení synergie všech zemí, kde skupina C.S.CARGO působí, vzájemná spolupráce a využití obchodních příležitostí.
Kontakt pro média:
Dana Favaro
+420 724 012 632
dana.favaro@amic.cz